در پناهِ کلماتِ جانی به عطرِ اردیبهشت
در پناهِ کلماتِ جانی به عطرِ اردیبهشت

در پناهِ کلماتِ جانی به عطرِ اردیبهشت

سال ِ پـرستو / عــطـر بـهـار نـارنـج / هفتم اردیـبـهـشـت


پشت می کنم به همه دنیا 

و با خیالت ،

رویا می بافم .

پرنده می شوی ..

پر می زنی پیرامون دلواپسی های من ..

آرام می گیرم و فقط دوستت می دارم !


((  پروانه سراوانی ))



                                                        بزرگ نمایی تصویر 


:::   دل نگاری    :::


با دوست داشتن .. با دنیا دنیا دوست داشتن تقدیم به ماه ترین شاعر بانوی عشق و عشق و عشق و جانِ جان ِ دلم 




با همراهی پر از مهرِ راحله جاانم


با همراهی عزیزترین  یادگاری جان و دلم 




نظرات 1 + ارسال نظر
پروانه چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1396 ساعت 09:13 ب.ظ http://pari-parsa2.blogsky.com/

یک دنیا ممنونم مهربون دختر

ماه شاعر بانوی مهربونِ مهربونِ دلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد