در پناهِ کلماتِ جانی به عطرِ اردیبهشت
در پناهِ کلماتِ جانی به عطرِ اردیبهشت

در پناهِ کلماتِ جانی به عطرِ اردیبهشت

باغبان ، مژده ی گل می شنوم از چمنت ( هوشنگ ابتهاج )



بشنو از سبزه که در گوش گل تازه چه گفت 

با بهار آمدی  ، ای بِه ز بهار آمدنت 

( هوشنگ ابتهاج )

نظرات 1 + ارسال نظر
پروانه شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1397 ساعت 12:12 ب.ظ http://pari-parsa2.blogsky.com/

سلام مریم مهربون
قربون مهربونیات برم من. ممنونم عزیزکم. ممنونم جانکم. ممنونم که اینقدر مهربونی و با محبتی.
خو گرفتم به مهر و مهربونیات.اما هربار باز هم غافلگیر میشم. باز هم عمیقا خوشحال میشم. باز هم اشک به چشمام می شینه و خدا رو شکر می کنم که تو رو به من هدیه داده.
ممنونم مریم جان. ممنونم عزیزم.

سلام عشق بانوی بهار پوشِ دلِ من
فدای قلب دنیا دنیا مهربونتون بشم
عزیزدلم عزیزدلم فداتون بشم ..فدای چشمای قشنگ و مهربونتون بشم که امروز خورشید با چشمهای مهربون شما مهربونانه طلوع کرده

" از زیباییت برای شمعدانی گفتم
از حُسن ات به یوسف
اما گفته بودم ..
پیش از تو هیچ گلی با آدمی زاد هم کلام نشده بود؟ "
پوریا نبی پور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد